Alik1001 (alik1001) wrote,
Alik1001
alik1001

Аеропорт «Бориспіль» відкрив зону обслуговування внутрішніх рейсів в терміналі D



21 листопада 2014

З 21 листопада 2014 міжнародний аеропорт «Бориспіль» готовий обслуговувати внутрішні і міжнародні рейси «під одним дахом» — в термінальному комплексі D. Це дозволить трансферним пасажирам здійснювати пересадки між рейсами максимально швидко і зручно, а також значно спростить логістику в аеропорту.

Нова зона обслуговування внутрішніх рейсів розташовується на другому поверсі терміналу і обладнана 15 стійками реєстрації, 6 пунктами контролю на авіаційну безпеку та 6 виходами на посадку в літак. Загальна пропускна здатність цієї зони становить 1800 пасажирів на годину як на виліт, так і на прибуття

Міністр інфраструктури України Максим Бурбак наголосив: «Об’єднання міжнародних та внутрішніх рейсів в одному терміналі удосконалило інфраструктуру аеропорту, забезпечило якісне обслуговування пасажирських авіаперевезень, а також стало стимулом для збільшення транзиту пасажирів через головний аеропорт України».

Переформатування терміналу D дозволить збільшити обсяг трансферних перевезень, що, відповідно до світової практики, є ключовим фактором трансформації аеропорту в міжнародний хаб. Зауважимо, на маршрутах всередині України частка трансферного пасажирського потоку становить близько 65%.

«Відкриття зони обслуговування внутрішніх рейсів — це важлива для нас подія, яка вирішує ключові завдання в рамках реалізації загальної стратегії розвитку підприємства. В першу чергу, створення необхідних умов для розвитку „Борисполя“ як потужного вузлового аеропорту. По-друге, поліпшення якості обслуговування пасажирів і авіакомпаній за рахунок скорочення часу та спрощення процедури пересадки між трансферними рейсами», — зазначив В.о. генерального директора ДП МА «Бориспіль» Євген Дихне.

Реконструкція пасажирського терміналу D була здійснена в рамках використання існуючих виробничих площ. Цей проект не передбачав будівництва нових приміщень, крім добудови галереї виходів на посадку. Згідно з рекомендаціями профільного міністерства, всі шість виходів обладнані сучасними ескалаторами, центральний вихід оснащений ліфтом для перевезення людей з обмеженим можливостями.

Система обслуговування багажу в зоні внутрішніх рейсів успішно інтегрована з автоматизованою багаторівневою системою — Baggage Hadling System (BHS) — компанії Vanderlande Industries BC, яка вже кілька років функціонує в зоні обслуговування міжнародних рейсів в терміналі D. BHS забезпечує п’ять рівнів догляду багажу на авіабезпеку, а також митний і радіаційний контроль. Система використовує високонадійні пристрої для сортування багажу HELIXORTER, які розділяють його відповідно до рейсів авіакомпаній, а також включає 50 відеокамер і більше 1000 датчиків.

http://kbp.aero/about/press-center/news/2014/835/

Tags: live, livejournal, Блог, ЖЖ, Жизнь
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments